sobota, 15 sierpnia 2015

Moje pierwsze wyzwanie ^^

Dziś wzięłam udział w moim pierwszym wyzwaniu znalezionym na blogu Majaleny


I stworzyłam zakładkę. Taka trochę bardzo losowa, ponieważ zaczęłam z jednym pomysłem ale skończyłam z drugim i powstała jakaś taka kontrastowa ryba z jaszczurczą biżuterią. Oczywiście wszystko to wycinki z gazet i czasopism. Nie jestem z tej zakładki zbyt zadowolona. Ale pierwszy raz chciałam podjąć się udziału, gdzie jest narzucony jakiś wymóg. W tym wypadku kolorystyczny. Kolory oczywiście są ale estetyka i ładny wygląd nie bardzo. Hah. No nic może następnym razem ;D

Dziwna zakładkaDziwna zakładka



Zawsze mogę kogoś postraszyć:
-Popatrz jaka śliczna jaszczurka... <Odwraca szybkim ruchem>
- RYBAAAA!! <zły śmiech>


4 komentarze:

  1. Hahaha...Świetna! Dziękuje za udział w zabawie. Chyba zbyt krytycznie do siebie podchodzisz. Praca jest fantastyczna i ryba i jaszczurka prezentują się bardzo fajnie.
    Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zakładki :D Ryba jest lepsiejsza, jakoś wpada w oko :D Fajne wyzwanie, może i ja gdy znajdę chwilę poświęcę mu czas :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo i zabawnie ;) W dodatku z recyklingu, a to cenię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń