sobota, 1 sierpnia 2015

Moje pierwsze pudełeczko na kosmetyki DIY

Moje pierwsze pudełeczko na kosmetyki DIY

Dziś wykonałam moje pierwsze pudełeczko, które w miaro jako tako wygląda. Natchnął mnie bałagan w pokoju i fakt że wszędzie walały się lakiery i inne kosmetyki. Jeśki komuś się spodoba pudełeczko to zamieściłam jak to zrobiłam, dzięki przedmiotom, które każdy powinien mieć w domu. (Bieda wszędzie, nie stać na profesjonalne przybory haha :D)

Potrzeba: 
  • Pudełko po butach
  • Starą koszulę w jakiś ładne wzorki
  • Klej (Jak ktoś woli to może taśmą kleić, ale to błyszczyyyy)
  • Nożyczki
  • Papier kolorowy (w zależności jaki kolor pudełka chcecie mieć)
  • Igła i nitka 
  • No... I linijka, żeby nadmiar kleju no i by było w miarę równo ^^


Moje pierwsze pudełeczko na kosmetyki DIYMoje pierwsze pudełeczko na kosmetyki DIY

Moje pierwsze pudełeczko na kosmetyki DIYMoje pierwsze pudełeczko na kosmetyki DIY

Moje pierwsze pudełeczko na kosmetyki DIYMoje pierwsze pudełeczko na kosmetyki DIY

No i jest szpan na dzielni. Może nawet mało uzdolnione w szyciu i wyszywaniu osoby takie jak ja mają szansę na stworzenie własnego DIY :D

3 komentarze:

  1. Jej, ładnie to wygląda! :D Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł! No i wykonanie, od razu kosmetyki prezentują się lepiej :)
    Dziękuję za udział w moim urodzinowym Candy! Wyniki już w najbliższy weekend!

    OdpowiedzUsuń