środa, 29 lipca 2015

Książka pod Tytułem tom 2 - strona 1

Książka pod Tytułem tom 2

Troszeczkę się pośpieszyłam. I nie zrobiłam zdjęcia jak ta głowa wyglądała przed przeróbką.
Mogę was tylko zapewnić że nie wyglądała ładnie, nadal nie wygląda ładnie ale cóż zrobić. Dodałam napis, szaliczek, włosy, kolczyki i oczy żeby były w miarę sensowne ^^
Będę wrzucać różne zadania z popularnych kolorowanek, książek itp pod zakładkę Zabawa . 
Być może pojawią się tam też filmiki z wykonywanych zadań ^^
Strony nie będą uzupełniane po kolei :D
Również będę edytować posty, jeśli wymaga tego zadanie. Hipsterkę będę uaktualniać co 5 dni.

Bo przecież każdy ma prawo na chwilę relaksu.
5 Dni
13 Dni (Chyba)


1 komentarz:

  1. Jaki piękny! :D Genialny pomysł z włoskami :3

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń